loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 38 جمعه 28 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پویا سالکی به نام دارم میرم

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Pouya Saleki – Daram Miram

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Pouya Saleki – Daram Miram

——————————-

متن آهنگ پویا سالکی به نام دارم میرم

__________________________________

دارم میرم نه که … آسونه رفتن

واسم راهی بجز  … جدا شدن نیست

خداحافظ با چشمهایی که خیسن … با اشک هایی که دیگه دست من نیست

دارم میرم ولی یادت بمونه … یکی دلواپس آرزوهاته

صداتو میشنوه هرجا که باشه … یکی دیوونه ی غم صداته

نمیخوام عشقی پا بگیره … میرم

بذار من واسه تو بمیره … میرم

نپرس.چرا ! چطور! دلم میادش … شایدم تقصیر تقدیره  میرم

نمیخوام عشقی پا بگیره … میرم

بذار من واسه تو بمیره … میرم

نپرس چرا ! چطور! دلم میادش … شایدم تقصیر تقدیره  میرم

یه چیزایی همیشه … راز میشه

یه حرفا بین هردومون  … میمونه

مهم نیست که من کجای زندگیتم … مهم تویی اینو یادت بمونه

نگی پیش خودت پا پس کشیدم … بیبین آسون من از دنیات نمیرم

دعام شده یه شب تو خواب بمیرم … یا بعد از تو فراموشی بگیرم

نمیخوام عشقی پا بگیره … میرم

بذار من واسه تو بمیره … میرم

نپرس چرا ! چطور! دلم میادش … شایدم تقصیر تقدیره  میرم

نمیخوام عشقی پا بگیره … میرم

بذار من واسه تو بمیره … میرم

نپرس چرا ! چطور! دلم میادش … شایدم تقصیر تقدیره  میرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 1,344
  • بازدید کلی : 20,442
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس