loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 86 شنبه 05 مهر 1393 نظرات (0)

تاپ انار

دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر مولایی به نام لطفا با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( شعر ، آهنگ و میکس و مستر : علی کیانی )
Amir Molaei Lotfan دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا

 

دانلود آهنگ جدید امیر مولایی به نام لطفا

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Amir Molaei – Lotfan

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Amir Molaei – Lotfan

——————————-

متن آهنگ امیر مولایی به نام لطفا

______________________________

لطفا بذار دستاتو تو دستم
لطفا بذار دستاتو تو دستم
♫♫♫
نمیدونم چجوری شد
که یهو قلب من از عشق تو لرزید
نمیدونم چجوری شد
که رو من بارون احساس تو بارید
باورم شد که میتونم
دوباره عشقو ببینم توی قلبم
باورم شد تو میتونی
بشی اون عشقی که از خدا میخواستم

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم
لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم

♫♫♫

تو بمون با من بذار دستاتو تو دستم
تا بفهمی که یه دنیا عاشقت هستم
با اشک بی عشقت دلم از غصه می میره
من دوست دارم این احساسم نفس گیره

لطفا بذار دستاتو تو دستم
میخوام حس بکنی عاشقت هستم
لطفا بگو مال من میمونی
تا ثانیه ای که زنده هستم
تا ثانیه ای که زنده هستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 888
  • بازدید کلی : 19,986
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس