loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 122 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

تاپ انار

دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید عسکری به نام بی تابی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : کاظم موسوی ، موزیک : حمید عسکری ، تنظیم : پوریا حیدری )

 

Hamid%20Askari%20 %20Bitabi دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام بی تابی

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام بی تابی

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Hamid Askari – Bitabi

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Hamid Askari – Bitabi

——————————-

متن آهنگ حمید عسکری به نام بی تابی

______________________________

نمیشه جایه خالیتو با هیچکی غیر تو پر کرد
نمیشه هیچکس جز تو تو این خونه تصور کرد
به جونم میخرم دردو میگم درد واسه ی مرده
نبودت یعنی آرامش به خونه بر نمیگرده
دارم میمیرم از فکرت کسی فکر من اصلا نیست
کسی که میمیره واست کسی غیر خود من نیست
تو رفتی زنده ام با این
نفس ها که رو تکراره
ببین این زندگی با مرگ
تفاوتی مگه داره
تکست آهنگ بیتابی حمید عسکری
تو میرفتیو میدیدم دلت قید منو میزد
میدونستم که وابستم ولی نه دیگه تا این حد
تموم آرزوم اینه یکم دلتنگ من باشی
بفهمی که یکی اینجاست که تو تموم دنیاشی
دارم میمیرم از فکرت کسی فکر من اصلا نیست
کسی که میمیره واست کسی غیر خود من نیست
تو رفتی زنده ام با این
نفس ها که رو تکراره
ببین این زندگی با مرگ
تفاوتی مگه داره

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 926
  • بازدید کلی : 20,024
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس