loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 50 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

تاپ انار

دانلود آهنگ جدید و زیبای حسن شماعی زاده به نام چشم من با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Hasan%20Shamaizadeh%20 %20Cheshme%20Man دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام چشم من

 

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام چشم من

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Hasan Shamaizadeh – Cheshme Man

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Hasan Shamaizadeh – Cheshme Man

——————————-

متن آهنگ حسن شماعی زاده به نام چشم من

______________________________

می ترسم از آینده ای که پیش روته
این خونه بی لبخند تو پُر از سکوته
تو برکه ی احساس تو هر روز غرقم
دلواپست میشم هنوز فرقی نکردم

هر قدر دور بودی ازم
فکرت نمیرفت از سرم
تنها اُمید زندگیم
تنها تو بودی دخترم
هر لحظه عشقت با منه
میتونی احساسش کنی
هرکاری میکنم فقط
احساس آرامش کنی

♫♫♫

روزای تنهاییمو با
عکسای تو سر میکنم
تو خلوتم میبینمت
این حسو باور میکنم
میمیرم اون روزی اگه
اشکی ببینم تو چشات
دستاتو سمتم باز کن
آغوش من امنه برات..

تو برکه ی احساس تو
هر روز غرقم
دلواپست میشم هنوز
فرقی نکردم

هر قدر دور بودی ازم
فکرت نمیرفت از سرم
تنها اُمید زندگیم
تنها تو بودی دخترم
هر لحظه عشقت با منه
میتونی احساسش کنی
هرکاری میکنم فقط
احساس آرامش کنی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 840
  • بازدید کلی : 19,938
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس