loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 45 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

تاپ انار

دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی یغمایی به نام دلم خواست با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( آهنگ: مهدی یغمایی , ترانه: حامد صوفی پور , تنظیم: پورزاد علایی )

Mehdi%20Yaghmaei%20 %20Delam%20Khast دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام دلم خواست

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یغمایی به نام دلم خواست

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Mehdi Yaghmaei – Delam Khast

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mehdi Yaghmaei – Delam Khast

——————————-

متن آهنگ مهدی یغمایی به نام دلم خواست

______________________________

دلم خواست از خونه بیرون زدم
دلم خواست و زیر بارون زدم
مگه میشه بغضمو پنهون کنم
نمیتونم این سختو آسون کنم

دلم بی هوا واسه تو تنگ شد
نبودت تو دنیا پُررنگ شد
نبودی که تو واسه درجا زدم
دلم خواست و دل به دریا زدم

چقد خاطره داره یادم میاد
چقد سخته سردرد این روزها
تو هرگوشه ی خونه یاد تو هست
چقد خونه نامرده این روزها

♫♫♫

یه روزی دلت خواست و رد شدی
دلت خواست و درد ممتد شدی
یه روز سوختم زندگیم دود شد
همه آرزوهام نابود شد
تو رفتی که دنیا باهام قهر کرد
برام زندگی رو مثل زهر کرد
تو رفتی دلم خواست داغون بشم
دلم خواست همپای بارون بشم

چقد خاطره داره یادم میاد
چقد سخته سردرد این روزها
تو هرگوشه ی خونه یاد تو هست
چقد خونه نامرده این روزها

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 923
  • بازدید کلی : 20,021
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس