loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 37 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)

تاپ انار

دانلود آهنگ جدید و زیبای سامان جلیلی به نام چشمهای تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : سامان جلیلی – تنظیم : حامد برادران – عود : کیان دارات )

Saman%20Jalili%20 %20Cheshmaye%20To دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام چشمهای تو

 

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام چشمهای تو

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Saman Jalili – Cheshmaye To

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 Saman Jalili – Cheshmaye To

——————————-

متن آهنگ سامان جلیلی به نام چشمهای تو

______________________________

چشمای تو تو حس و حال ِ خوب من دست داره
نگاه من به سمت چشمای تو بن بست داره
کنار تو هرچی محاله داره ممکن میشه
با بودنت دلخوشیام دوباره مزمن میشه

همیشه از تو دور شدن
حالمو ابری کردی
آرامشم به یاد تو
همیشه برمی گرده
حرفای تو برای من
شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو
قابل باور میشه

باور این که با تو باشم منو عاشق کرده
این سرنوشت بودنت با من موافق کرده
به یاد تو هستمو عشق من عمیق تر میشه
مسیر من به سمت تو داره دقیق تر میشه

همیشه از تو دور شدن
حالمو ابری کردی
آرامشم به یاد تو
همیشه برمی گرده
حرفای تو برای من
شنیدنی تر میشه
معجزه ی حضور تو
قابل باور میشه..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 92
  • بازدید سال : 925
  • بازدید کلی : 20,023
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس