loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 39 پنجشنبه 10 مهر 1393 نظرات (0)

تاپ انار

دانلود آهنگ جدید و زیبای علی زیبایی (تکتا) به نام حاله نو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Ali%20Zibaei%20%28Takta%29%20 %20Hale%20No دانلود آهنگ جدید علی زیبایی (تکتا) به نام حاله نو

 

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی (تکتا) به نام حاله نو

 

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Ali Zibaei (Takta) – Hale No

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Ali Zibaei (Takta) – Hale No

——————————-

متن آهنگ علی زیبایی (تکتا) به نام حاله نو

______________________________

میدونم این روزا تو حس حالمی … من تو خیال تو ,تو تو خیالمی

این حس و حال نو  … به دل من میگه

ما تا ابد شدیم … عاشق همدیگه

همه.میدونن  به تو وابستم … چشامو به هر چیزی غیر  عشق تو بسته

مثل دیوونه ها دیوونه تو هستم

همه میدونن  به تو وابستم … چشامو به هر چیزی غیر  عشق تو بسته

مثل دیوونه ها دیوونه تو هستم … همه میدونن به تو بدجوری وابستم

زمین و آسمون قلب من … میون دستای تو جا شده

یه حس مشترکه بین ما … دلیل عشق  ما دوتا شده

روزای سختی به دلم گذشت … تا با تو معنی بشه زندگیم

پیش تو دست میکشم از خودم … با تو نفس میکشه زندگیم

همه میدونن  به تو وابستم … چشامو به هر چیزی غیر  عشق تو بسته

مثل دیوونه ها دیوونه تو هستم

همه میدونن  به تو وابستم … چشامو به هر چیزی غیر  عشق تو بسته

مثل دیوونه ها دیوونه تو هستم … همه میدونن به تو بدجوری وابستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 415
  • بازدید سال : 1,248
  • بازدید کلی : 20,346
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس