loading...
تاپ انار،آهنگ و فیلم جدید وانجمن فعال
علیرضا بازدید : 36 چهارشنبه 02 مهر 1393 نظرات (0)

تاپ انار

 دانلود آهنگ جدید و زیبای حامد پناهی به نام سکه ی ماه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه سرا :حسین منزوی – تنظیم و میکس و مسترینگ : شاهین رشیدی )

HamedPanahi دانلود آهنگ جدید حامد پناهی به نام سکه ی ماه

 

دانلود آهنگ جدید حامد پناهی به نام سکه ی ماه

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

HAMED PANAHI – SEKKEYE MAH

دانلود آهنگ با کیفیت 128

HAMED PANAHI – SEKKEYE MAH

——————————-

متن آهنگ حامد پناهی به نام سکه ی ماه

_______________________________

چشماتو وا کن که سحر … تو چشم من بیدار بشه

صدا بزن اسمم و تا  … زمستونم بهار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه. … یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش … دلم هزار هزار بشه

اون که میون من و تو  … خط جدایی کشیده

دل میگه نفرینش کنم … به دردمون دچار بشه

سر به ستاره میزنم … سکه ماه و میشکنم

یه روز اگه دستای من … با دستای تو یار بشه

با من بمون با من بمون … نذار که تنها بمونم

نذار که خونه دلم  … دوباره تنگ و تار بشه

عاشق بشیم دعا کنیم … که از دولت عشق

یه روز بیاد که روزگار … دوباره روزگار بشه

چشماتو وا کن که سحر … تو چشم من بیدار بشه

صدا بزن اسمم و تا  … زمستونم بهار بشه

وقتی تو نیستی تو خونه  … یه غم نه صد غم چیزی نیست

توی دلم میگم که کاش … دلم هزار هزار بشه

اون که میون من و تو  … خط جدایی کشیده

دل میگه نفرینش کنم … به دردمون دچار بشه

سر به ستاره میزنم … سکه ماه و میشکنم

یه روز اگه دستای من … با دستای تو یار بشه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 125
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 1,234
  • بازدید کلی : 20,332
  • کدهای اختصاصی
    این سایت را حمایت می کنم
    ابزار و قالب وبلاگبیست تولز

    گوگل پلاس